Het regent de ene afgelasting na de andere in de cultuursector. Restaurator en copywriter Stéphanie Poppe maakte van de nood een deugd door Limburg Cultuurt in het leven te roepen. “Omdat er nog maar bar weinig initiatieven zijn, vond ik dat ik iets moest doen. Cultuur is immers nagenoeg het eerste wat wegvalt in crisistijden." Op Limburgcultuurt.net zet ze Limburgse bedrijven, kunsten en ambachten - waaronder ook Joy@HOME - in de spotlights. Binnenkort volgt er zelfs een virtuele expo.
Om de sector en Limburg Cultuurt een duwtje in de rug te geven en om de gedachten te verzetten, vindt er een Instagramexpo plaats, van 4 april tot 12 april. Gedurende negen dagen vind je er elke dag drie beelden terug van Limburgse kunstenaars. Dat kunnen zowel beeldende kunsten zijn, als fotografie, digitale kunst, illustratie ...
De beelden zullen na afloop van de virtuele tentoonstelling ook op de blog gepubliceerd worden met een woordje uitleg.